Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Mon chien
8 octobre 2013

Trucmuch'

 

trucmuche

 

In jue au trucmuch'

A Crogilles, comme pertout, in jue au Trucmuch'. Et in intind d'ché réflexions !

Ech méthodiqu' y dit : "Mi, pour trover ché tros dessins qui sont camoflés, j'comminch' dins ch'coin in haut à gauch', et pis j'ravise ed gauche à drote comme si qu'ech'lisot." In aut' y ajout' : "Mi, ch'fais à peu près parel à part qu'ech ravise d'in haut in bos comme y font chez chinos quind y lisent." V'lo cor cho qu'on peut intind.

Ech vantard : "Bo, ch'est poent dur ! Mi, j'ai trouvé avant d'avoir ouvert el'gazette."

Ech défaitist' : "Ché po cor el fos chi qu'es vos gagner ! Aujoud'hui, j'ai trové deux dessins et n'arrive poent à trover ech' trozième."

Ech râleux : " Cha y est, y z'ont mis deux dessins. Y z'ont oublié d'mett' ech trozième ! Ech vos leur écrire, mi, à la Vos d'ech' Nord !"

Ech grand-père : "Qui ché qui a prind mes leunettes ?  Ech vos poent clair pour faire ech trucmuch'."

Ech tiot qui rinte ed l'écol' : "Où qu'al est l'gazette ? et m'dites rin, j'vos trover tout seu."

Ech feignant qui fait même décoper ches vignettes par s'fème : "Dis, min comarate, qué numéros qu' t'as trové aujourd'hui ?"

Ech' tchien couché d'sous l'table, sin musiau sur ses pattes (y n'parle poent, mais y pinse si fort qu'on l'intind) : "Y ont t'y bétôt fini avec leu trucmuch'. J'ai fam ! Y vont-y bétôt rimplir m'gamel' ?"

 

                                          

chien sous la table

 

texte écrit par Georges Ratel

pour La Voix du Nord.

 

 

Publicité
Publicité
Commentaires
Mon chien
Publicité
Visiteurs
Depuis la création 14 313
Publicité